BIOKURAS
ATSAKINGA GAMYBA, EFEKTYVUS NAUDOJIMAS
Naujos variklio technologijos nėra vienintelis mūsų orientyras kuriant mažiau aplinką teršiančius automobilius. Mes taip pat siekiame sumažinti priklausomybę nuo fosilinio kuro, atsigręždami į mažai anglies junginių išskiriančius degalus, tokius kaip biokuras.
ALTERNATYVUS SPRENDIMAS, UŽTIKRINANTIS MAŽĄ ANGLIES JUNGINIŲ KIEKĮ
Biodegalai – patikrintas perspektyvus energijos šaltinis. Jie gali būti gaminami iš įvairių atsinaujinančių išteklių, netgi iš atliekų. Biodegalai gali būti naudojami skysta forma, maišant juos su benzinu ir dyzelinu.
Mes dalyvaujame naujos rūšies biokuro, kuris gaminamas nenaudojant maistinių kultūrų, tyrimuose, siekdami užtikrinti, kad toks kuras savo kokybe prilygtų įprastam benzinui ar dyzelinui ir pateisintų vairuotojų lūkesčius.
AR MANO AUTOMOBILYJE GALI BŪTI NAUDOJAMAS BIOKURAS?
ATSAKINGA BIOKURO GAMYBA
Biokuro gamybai gali būti naudojama daug įvairių išteklių. Šiuo metu didžioji dalis vadinamojo pirmosios kartos biokuro gaminama naudojant iš maistinių kultūrų išgautas žaliavas. Pavyzdžiui, bioetanolis gaminamas iš cukranendrių, o biodyzelinas – iš augalinių aliejų. Jie gali būti maišomi su benzinu arba dyzelinu Europos standartuose nurodytu santykiu. Europos rinkai pagamintuose Toyota ir Lexus automobiliuose galima naudoti benziną, kurio sudėtyje yra iki 10 proc. bioetanolio (E10, remiantis EN228 standartu), arba dyzeliną, kurio sudėtyje yra iki 7 proc. biodyzelino (B7, remiantis EN590 standartu).
Siekdami atsisakyti iš maistinių kultūrų gaminamo biokuro, mes skatiname naujo antrosios kartos biokuro naudojimą. Šis kuras gaminamas iš atliekų, tokių kaip šiaudai arba mediena. Ilgainiui jį bus galima gaminti net iš dumblių. Siekiant išvengti neigiamo poveikio automobilių eksploatacinėms savybėms ir nenuvilti klientų, labai svarbu išlaikyti galutinę degalų kokybę.
MŪSŲ ĮSIPAREIGOJIMAS REMTIS GERIAUSIA PRAKTIKA
ATEITIES TYRIMAI IR PLĖTRA
Mes investavome į naujo antrosios kartos bioetanolio, gaminamo iš medienos ir šiaudų, tyrimus. Būdami dar tik pradinėje šių tyrimų stadijoje, mes nustatėme, kad šis naujas kuras gali padėti ženkliai sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį.
Bendradarbiaudami su Europos sintetinio kuro aljansu (ASFE), mes ieškome dyzelinui alternatyvių biologinės kilmės degalų, kurių gamybai gali būti naudojami įvairūs ištekliai, tarp jų ir biomasė. Šių parafininių degalų grupei priklauso hidrintas augalinis aliejus (HVO), gaminamas ir pardavinėjamas komercinėms reikmėms. Dabar ir ateityje HVO gali būti naudojamas kaip dyzelinių variklių energijos šaltinis. Jis padėtų sumažinti šių variklių taršos lygį.
Regisruokitės į servisą telefonu: 8 46 397151
Nuo 2008 m. Toyota yra Europos sintetinio kuro aljanso (ASFE) narė.
Regisruokitės į servisą telefonu: 8 46 397151